Hero imageMobile Hero image
  • Facebook
  • LinkedIn

Bli kjent med ditt nye hjem, familien du kan bli en del av og vårt DNA, en så viktig brikke i ditt valg av arbeidsgiver. I ditt Sogeti-hjem finnes det også mange fordeler som du kan dra nytte av. Ta en titt!

Du vet hvordan det føles. Når du har funnet en arbeidsgiver som matcher deg som person, ikke bare ved at kollegene imponerer og inspirerer, og at utviklingsmulighetene er mange, men også når du føler at du virkelig liker selskapet som sådan. At verdiene stemmer overens med dine. At du føler at du kan ta plass og bidra. At det finnes hjerte og sjel i organisasjonen. Eller hva det nå kan være som du verdsetter. For oss i Sogeti er den matchen mellom deg og vår bedriftskultur alfa og omega. For når den fungerer, trives vi og vokser sammen. Nysgjerrig? Velkommen hjem til Sogeti!

Mariann Aune-Bautista

Mariann Aune-Bautista

Talent Acquisition Manager

Your success, powered by our expertise

Flat organisasjon

Vi er et stort selskap med store muskler, men med det lille selskapets ikke-hierarkiske organisasjon og entreprenørånd. En magisk kombinasjon. Det gjør oss raske og skiller oss fra andre selskaper, både store og små.

I dypet av vårt DNA

Entreprenørskap og enkelhet, de to ordene beskriver aller best hva som gjennomsyrer vårt DNA, i alt vi gjør og hvordan vi agerer. Vår konserns verdier forteller oss hva vi kan forvente av hverandre og hva våre kunder kan forvente av oss; ærlighet, dristighet, tillit, frihet, lagånd, ydmykhet og glede.

Fordeler

Du som ansatt i Sogeti er vår absolutt viktigste ressurs, og vi ser det som en av våre viktigste oppgaver å ta godt vare på deg. Vi er derfor lydhøre og stadig på jakt etter løsninger som gjør at du kan levere en strålende jobb. Her kan du lese om de fordelene du kan dra nytte av som ansatt hos oss.

Kollektivavtale
Du som ansatt i Sogeti er vår absolutt viktigste ressurs, og vi ser det som en av våre viktigste oppgaver å ta godt vare på deg. Vi har trygge ansettelsesforhold og følger bransjens tariffavtaler. Det er en selvfølge for oss.

Fleksibelt arbeid
Våre 21 kontorer fra nord til sør er samlingsplasser som ligger oss varmt om hjertet. Våre kontorer er dine kontorer. Vi vet imidlertid at det noen ganger er en utfordring å få hverdagen til å gå opp. Vi oppmuntrer derfor til balanse mellom arbeid og fritid og tilbyr våre medarbeidere en hybrid arbeidssituasjon som innebærer at du kan jobbe hjemme 30-70% av arbeidstiden. Vi sørger for at du har de verktøyene du trenger når du jobber hjemme.

FlexAbroad
Vil du benytte anledningen til å jobbe fra et annet land i en kortere periode? Det har du mulighet til å gjøre i et utvalg av land, etter samråd med din teamleder og kunde, i maksimalt 45 kalenderdager i løpet av en 12-måneders periode via det vi kaller FlexAbroad.

Helsebidrag
God helse er en forutsetning for et fungerende arbeidsliv. Vi har naturligvis helsebidrag for alle våre medarbeidere som utgjør 5000 kroner per kalenderår.

Foreldrepermisjon
Vi er tidligere premiert med Guldnappen som en av Sveriges mest foreldrevennlige arbeidsgivere, en utmerkelse vi er ekstra stolte av. Ved foreldrepermisjon tilbyr vi forsterket foreldrelønn, og under din ansettelse er vi fleksible med både oppdrag og arbeidstider.

Forsikringer
Som ansatt hos oss har du en pensjonsforsikring. Det betyr at vi hver måned setter av tjenestepensjon til deg gjennom Alecta. I tillegg har du sykdomsforsikring, ulykkesforsikring og forsikring ved arbeidsledighet. Du har også mulighet til å tegne andre fordelaktige forsikringer, som for eksempel livsforsikring.

Digitale utdanningsplattformer
Dette er unikt! Hos oss får du tilgang til vår gigantiske Learning & Development-plattform kalt Next. Next er Capgemini-konsernets siste store investering i kontinuerlig kompetanseutvikling for våre medarbeidere. Målet for oss er å raskt og proaktivt redusere kompetansegap og hjelpe våre kunder med å alltid ligge et skritt foran. I Next inngår over 250 000 kurs med tilbud fra Harvard Business, Coursera, Pluralsight og vårt internt utviklede SkillTree. Hos oss er det også store muligheter for å sertifisere seg innen den nyeste teknologien.

Støttesamtaler
For oss er det en selvfølge å satse på forebyggende helse- og velværetiltak og oppmuntre våre ansatte til en positiv livsstil og balanse. Vi jobber proaktivt med våre ansattes psykiske helse og tilbyr gjennom vår bedriftshelsetjeneste Qurant, alle ansatte tre konfidensielle støttesamtaler per kalenderår med en autorisert psykolog. Vi tilbyr også, gjennom vår eksterne samarbeidspartner Ljung & Sjöberg, støtte ved alkohol-, narkotika- og spillproblematikk.

Benify
Gjennom vår eksterne partner Benify finner du som ansatt hos oss flere av våre fordeler sammen med din totale kompensasjon av lønn, forsikringer og pensjon – i en og samme portal. Benify tilbyr både tjenester og produkter til en fordelaktig pris, som både forenkler og setter en ekstra spiss på hverdagen din.

Personalbil
Alle ansatte med fast ansettelse, som har behov for bil i tjenesten, kan få personalbil mot fordelsverdi og bruttolønnstrekk. Du som kjører minst 300 tjenestemil per år har rett til å søke om en personalbil.

Digital ergonom
Våre ansatte som jobber hjemmefra har mulighet til å få eksperthjelp med sin fysiske arbeidsmiljø. Vi tilbyr konsultasjon med en ergonom der dere sammen optimaliserer ditt hjemmekontor.

Briller
Når dine private briller ikke er tilstrekkelige foran skjermen, dekker vi som din arbeidsgiver et par komplette skjermbriller med dine styrker tilpasset skjermarbeid.

Fritids- og sportsklubber
Når vi ikke dykker dypt ned i teknologiens verden, liker vi også å dele andre interesser utenfor IT-området. Vi har flere fritids- og sportsklubber som arrangerer aktiviteter og treff i løpet av kalenderåret. Vi har for eksempel kunstforeninger, padel, løpegrupper, curling, golf, kontorpingpong og brettspillkvelder for å nevne noen.

ESOP – Aksjeplan
Via ESOP (Employee Shareholders Ownership Plan) kan du som ansatt hos oss, på en fordelaktig måte, kjøpe fondsandeler i Capgemini-aksjer til en rabattert pris. Du betaler ingen forvaltningsavgifter og får minst tilbake det beløpet du personlig har investert i euro, eller mer avhengig av hvordan aksjen har utviklet seg.

En stor familie

Til tross for vår størrelse, er vi kjent for å skape en familiær følelse som bygger på at alle skal bli sett, hørt og bekreftet. Fra dag én er du en del av Sogeti-familien og ønskes varmt velkommen av dine nye familiemedlemmer. Når våre ansatte beskriver Sogeti med ett ord, er det ofte nettopp ordet familie som brukes.

Brenner for kjønnsbalanse

I Sogeti har vi langsiktige programmer for å ivareta et bredt mangfold, inkludert en høy kvinneandel.

#ValueMakers

Hos Sogeti er vi kjent for å skape verdi ved hjelp av teknologi; det er vår lidenskap. Vi jobber tett med kunder og partnere for å dra full nytte av teknologiens muligheter. Vi mobiliserer ekspertteam som skaper skreddersydde løsninger fra eksisterende og ny teknologi, for å levere bærekraftige resultater – raskt. Les mer >

Vi er som vann

Å være smidige, raske og utålmodige etter å komme videre, det ligger dypt i vårt DNA. Som vann beveger vi oss konstant fremover. Vi elsker å tilpasse oss, skape “beautiful delivery” der alle tar ansvar og jobber mot samme mål – å løse kundenes utfordringer, også de de ikke visste at de hadde.


Vi er Sogeti

20K

ansatte globalt

150

ansatte i Norge

5

lokale kontor

La oss forme fremtiden sammen.

Get in touch

    Mariann Aune-Bautista

    Mariann Aune-Bautista

    Talent Acquisition Manager